politici educaționale
Digitalizarea conținutului educațional (Experimentul Ariadna)
Digitalizarea conținutului educațional este un concept modern care a revoluționat modul în care profesorii partajează și gestionează informațiile. Prin crearea versiunilor digitale ale materialelor didactice tradiționale, educatorii sunt acum capabili să-și prezinte lecțiile în mod mai eficient studenților într-o manieră captivantă și interactivă. Acest articol va aduce în discuție diferitele beneficii asociate digitalizării materialelor didactice…
O viziune pentru educație: platforma Caperton-Papert
Autori: Seymour Papert și Gaston Caperton Traducere în limba română de Olimpius Istrate I. Nevoia Abordarea secolului XXI afirmă că „societatea informațională” cere și face posibile noi forme de educație. Suntem total de acord. Dar nu suntem de acord că întârzierea în traducerea acestor declarații în realitate poate fi atribuită, așa cum se…
În Romania, 7 profesori din 10 preferă ajutorul calculatorului
Marţi, 24 iunie, în cadrul unui eveniment desfăşurat în aula Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Universitatea din Bucureşti, au fost făcute publice rezultatele cercetării evaluative asupra implementării Programului SEI (Sistem Educaţional Informatizat), cercetare desfăşurată în perioada august 2007 – mai 2008 de către Universitatea din Bucureşti, în colaborare cu Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,…