educația digitală în România
Omologarea resurselor educaționale deschise
Cadrele didactice care au creat resurse educaționale în format digital pot solicita inspectoratului școlar omologarea acestora, indiferent dacă le-au înscris sau nu și pe platforma națională digitaledu.ro, secțiunea Resurse educaționale deschise. Acestea se supun procesului de evaluare, verificare, control al calității și, după caz, publicare, la nivelul inspectoratelor școlare județene/ Inspectoratului Școlar al Municipiului București,…
Aplicații, instrumente și platforme educaționale
Aplicațiile, instrumentele sau platformele educaționale sunt o modalitate excelentă de a completa învățarea tradițională la clasă, oferind atât resurse și conținut digital pentru elevi și studenți, cât și spații virtuale pentru realizarea de activități educative diverse. Aceste aplicații, instrumente și platforme includ adesea caracteristici precum conținut interactiv, chestionare și jocuri, îndrumare și mentorat virtual și…
Educația digitală în România (Experimentul Ariadna)
Educația digitală a avut un impact pozitiv asupra multor aspecte ale școlii românești, oferind copiilor acces la resurse de calitate decât mai mult oricând, îmbunătățind nivelurile generale de performanță academică în rândul tinerilor din toată țara… Cu investiții continue, autoritățile arată un angajament puternic ; fără îndoială, mediile virtuale de învățare vor continua să domine…