studenți

  • Utilizarea Learningapps în educație (Experimentul Ariadna)

    Instrumentul Learningapps a fost folosit pentru a produce materiale de învățare interactive pentru o varietate de cursuri, inclusiv matematică, știință, predare în limba engleză, istorie, geografie, psihologie și sociologie. Pe lângă utilizarea în clasă, platforma a fost folosită pentru a sprijini inițiativele de auto-învățare, cum ar fi cărți electronice personalizate și note de curs. Platforma Learningapps…

  • Starea de bine a elevilor și studenților în medii virtuale de învățare (Experimentul Ariadna)

    Studiile sugerează că studenții se confruntă adesea cu stări de disconfort atunci când fac tranziția într-un mediu de învățare virtual (VLE). Factorii care contribuie la aceasta includ provocările tehnologice, lipsa de sprijin din partea colegilor, accesul redus la interacțiunea socială cu profesorii și alți studenți, timpul de ecran și volumul de muncă crescut (Bishop et…

  • Studiu Intel: Tendințe în utilizarea tehnologiei de către studenții români

    În decembrie 2009, Intel România a publicat rezultatele unui studiu care identifică tendinţele în utilizarea TIC de către studenţii români. Cercetarea, realizată de Hermes Advisors la iniţiativa Intel, a cuprins un eşantion de 130 de studenţi din Bucureşti, Cluj şi Timişoara, relevând o serie de aspecte definitorii pentru activitatea tinerilor în ziua de azi. Temele…