curriculum
Tehnologii digitale în universități (Experimentul Ariadna)
Tehnologiile digitale au revoluționat modul în care învățăm, iar învățământul superior nu face excepție. În ultimii ani, tehnologia digitală a oferit numeroase oportunități de îmbunătățire a accesului la învățare, de a promova implicarea și colaborarea studenților, de a crește eficiența proceselor de predare și evaluare și de a sprijini activitățile de cercetare. Acest articol examinează…
Digitalizarea în învățământul superior (Experimentul Ariadna)
Digitalizarea în învățământul superior este un fenomen din ce în ce mai popular, pe măsură ce tehnologia a devenit mai avansată și mai accesibilă. De digitalizare pot beneficia atât studenții, cât și profesorii, oferind un mijloc convenabil de comunicare, stocare a datelor, colaborare și material de învățare. De asemenea, poate spori motivația și implicarea elevilor…
Digitalizarea conținutului educațional (Experimentul Ariadna)
Digitalizarea conținutului educațional este un concept modern care a revoluționat modul în care profesorii partajează și gestionează informațiile. Prin crearea versiunilor digitale ale materialelor didactice tradiționale, educatorii sunt acum capabili să-și prezinte lecțiile în mod mai eficient studenților într-o manieră captivantă și interactivă. Acest articol va aduce în discuție diferitele beneficii asociate digitalizării materialelor didactice…
Digitalization of Educational Content (Ariadna Experiment)
Digitalization of educational content is a modern concept that has revolutionized the way teachers share and manage information. By creating digital versions of traditional teaching materials, educators are now able to more effectively present their lessons to students in an engaging, interactive manner. Digitalized content can be accessed anywhere and anytime, making it easier for…
Provocări pedagogice în proiectarea programelor de elearning
Parcursul de dezvoltare a domeniului instruirii asistate de calculator are diverse forme şi abordări, multe dintre ele marcând cunoașterea comună ca bune practici, fiind preluate, multiplicate şi, în același timp, generând noi repere teoretice. Istoria relativ scurtă a educației „virtuale” are deja semnificative acumulări proprii. Totuși, o serie de probleme rămân pe agenda preocupărilor curente…