Învățarea hibridă sau mixtă – Blended Learning (Experimentul Ariadna)

În ultimii ani, în sistemul tradițional de educație și formare am încercat o nouă abordare a predării și învățării cunoscută sub numele de „învățare combinată”, învățare hibrid sau învățare mixtă. Învățarea mixtă este un model educațional care combină mediile digitale online cu instruirea tradițională față în față pentru a crea o experiență personalizată și mai eficientă pentru cursanți. În acest articol, vom explora elementele fundamentale ale învățării mixte, avantajele și dezavantajele acesteia și vom oferi exemple despre modul în care este utilizată astăzi în sălile de clasă.

Așa se poate rezuma această temă. Destul de uimitor, dar nu complet neașteptat. Dar dacă v-am spune că acest prim paragraf nu este „conținut autentic”? A fost generat (în mare parte) de inteligență artificială. Ar face asta o diferență în modul în care utilizați aceste informații?

Potențialul inteligenței artificiale în educație este nelimitat. La fel este și imaginația ființelor umane atunci când explorează modalitățile de ameliorare a educației și a pedagogiei. În cele ce urmează, vă prezentăm „perspectiva AI” – conținut generat de inteligența artificială, în diferite instanțe și folosind modele diferite, uneori cu parametri diferiți, în 2022 (și promitem să repetăm experimentul la sfârșitul lui 2023) – pe o temă importantă în domeniul tehnologiilor digitale în educație:

Învățarea hibridă sau mixtă – Blended Learning

Generat cu modelul text-davinci-003 (temperature 0.7, max length 4000, top P 1, freq. penalty 1, pres. penalty 1) – prima încercare:

Învățare combinată: un nou mod de predare în secolul 21

În ultimii ani, din ce în ce mai multe instituții de învățământ s-au îndreptat către învățarea mixtă ca o modalitate de a crește implicarea studenților și de a îmbunătăți performanța academică. Învățarea mixtă combină instruirea tradițională față în față cu activități online, cum ar fi prezentări multimedia, discuții la clasă virtuală, evaluări în timp real și simulări interactive. Combinând aceste diferite elemente de predare și învățare împreună într-un mod eficient, educatorii pot oferi elevilor o experiență educațională captivantă care îi pregătește mai bine pentru viitor. Acest articol va explora în detaliu conceptul de învățare combinată, examinând avantajele, provocările și potențialele aplicații ale acestuia în cadrul educației moderne.

Avantajele învățării mixte

Unul dintre avantajele principale ale învățării mixte este flexibilitatea sporită atât pentru instructori, cât și pentru studenți. Cu această metodă de predare, profesorii își pot adapta lecțiile pentru a se potrivi diferitelor tipuri de cursanți, permițând în același timp elevilor să lucreze în propriul ritm din orice locație pe care o preferă. În plus, prin încorporarea instrumentelor online în cadrul sălii de clasă, profesorii sunt capabili să implice elevii la mai multe niveluri prin imagini vizuale sau înregistrări audio, care pot fi dificil de reprodus folosind doar metode tradiționale (1). În plus, deoarece majoritatea informațiilor sunt ușor accesibile prin computere sau dispozitive mobile în zilele noastre, nu este nevoie de materiale în cantități mari, cum ar fi manuale sau note, care pot ajuta la reducerea semnificativă a costurilor (2). În cele din urmă, studiile au arătat că, în comparație cu alte forme de instruire, cum ar fi cursurile singure sau cursurile integral online; cei înscriși la un curs mixt au tendința de a performa mai bine din punct de vedere academic, în mare parte, deoarece le oferă mai mult timp pentru reflecție/ exersare personală, în timp ce sunt supravegheați de un instructor(3).

Provocări generate de blended learning

Deși există multe beneficii asociate cu utilizarea unei abordări combinate atunci când predați, trebuie să luați în considerare și unele potențiale dezavantaje înainte de a implementa acest tip de sistem în curriculum-ul din instituția dvs. În ciuda tuturor avantajelor sale, trebuie menționat că gestionarea unui program de succes necesită un efort considerabil atât din partea profesorilor, cât și a personalului tehnologic. De exemplu, instructorii trebuie să se familiarizeze cu noile tehnologii, să învețe cum să le folosească cel mai eficient în cadrul planurilor de lecție și să rezolve rapid orice probleme tehnice dacă apar (4). În plus, deoarece multe instruiri se bazează în mare măsură pe mediile digitale, accesul la internet poate pune probleme, în special în zonele îndepărtate (5). În cele din urmă, diferențele culturale dintre țări pot prezenta dificultăți atunci când se încearcă implementarea strategiilor peste granițele internaționale fără o cercetare adecvată în prealabil (6).

Aplicații potențiale ale blended learning în cadrul educației

Pe lângă faptul că oferă o flexibilitate îmbunătățită, programele combinate au fost utilizate cu succes, diverse scenarii, de la clase de nivel universitar, săli de clasă K12, luând în considerare implementarea unor modele similare în sine. practic, universitățile care doresc să încorporeze simulări dinamice în experimente bazate pe laborator – posibilitățile oferite prin tehnologie au permis educația nelimitată. (7) În plus, guvernele din întreaga lume investesc tot mai mult resurse în dezvoltarea de programe de formare inovatoare pentru afaceri, astfel încât angajații să rămână competitivi în condițiile pieței muncii în continuă schimbare, făcând abordările mixte și mai mult termeni de investiții atractivi eficiența costurilor scalabilitate pe termen lung.(8 )

Concluzie

În concluzie, învățarea combinată oferă numeroase beneficii față de modurile convenționale de instruire, ajutând la facilitarea unei mai bune angajări a studenților, rezultate academice îmbunătățite, o satisfacție generală mai mare în rândul participanților implicați, procesul Cu toate acestea, în ciuda acestor avantaje clare, este necesară o planificare atentă a gândirii; garantați o funcționare bună a programului, utilizatorii finali beneficiază în cele din urmă cel mai mult de această nouă pedagogie interesantă.(9)

 

Generat cu modelul text-davinci-003 (temperature 0.7, max length 4000, top P 1, freq. penalty 1, pres. penalty 1) – a doua încercare:

Învățare combinată: o privire de ansamblu cuprinzătoare

Introducere

În ultimii ani, în sistemul tradițional de educație și formare am încercat o nouă abordare a predării și învățării cunoscută sub numele de „învățare combinată”, învățare hibrid sau învățare mixtă. Învățarea mixtă este un model educațional care combină mediile digitale online cu instruirea tradițională față în față pentru a crea o experiență personalizată și mai eficientă pentru cursanți. În acest articol, vom explora elementele fundamentale ale învățării mixte, avantajele și dezavantajele acesteia și vom oferi exemple despre modul în care este utilizată astăzi în sălile de clasă.

Definiția Blended Learning

Învățarea mixtă este definită ca „o metodă de predare care combină atât mediile digitale online cu metodele tradiționale de clasă” (Udemy). Scopul principal al învățării mixte este de a profita de punctele forte oferite de fiecare tip de instrucție minimizând în același timp punctele slabe ale acestora. Prin combinarea acestor două formate – cursuri/module online și cursuri la clasă – studenții pot obține acces la conținut în orice moment sau loc, având în același timp contact direct cu instructorii atunci când este necesar. Acest lucru oferă studenților o mai mare flexibilitate în ceea ce privește locul în care învață, ceea ce le permite să își personalizeze educația în funcție de preferințele sau obiectivele personale. În plus, blended learning încurajează, de asemenea, implicarea studenților prin activități bazate pe tehnologie, cum ar fi forumuri de discuții sau proiecte multimedia.

Avantaje dezavantaje

Un beneficiu major asociat cu învățarea mixtă este implicarea sporită a studenților datorită combinației de componente online interactive alături de cursuri mai pasive (Tucker et al., 2017). În plus, studiile au descoperit că studenții care folosesc tehnici combinate tind să demonstreze niveluri mai ridicate de performanță academică decât cei care nu o fac (Bishop et al., 2019). În cele din urmă, cercetările sugerează că profesorii pot, de asemenea, să culeagă recompense din utilizarea acestui model; Beneficiile raportate în mod specific includ abilități de comunicare îmbunătățite în rândul membrilor facultății și eficiență sporită în planificarea lecțiilor (Pleshek și colab., 2018).

Cu toate acestea, în ciuda potențialelor sale beneficii, există anumite dezavantaje asociate instrucțiunilor de amestecare care ar trebui luate în considerare înainte de implementare. De exemplu, costurile de implementare pot fi mari datorită atât hardware-ului tehnologic necesar pentru astfel de modele, cât și instruirii suplimentare pentru membrii personalului cu privire la modul de utilizare optimă a acestor tehnologii (Tuong et al., 2020). În plus, în timpul integrării pot apărea probleme tehnice care pot cauza întârzieri frustrante dacă nu sunt luate măsurile adecvate în prealabil (Alzahrani et al., 2016). În plus, unor studenți le poate fi dificil să se adapteze de la un format la altul, ceea ce ar putea duce la scăderea motivației în timp (Gulbinaite & Rodgers 2014). Prin urmare, luarea în considerare cu atenție a tuturor factorilor implicați înainte de implementarea unei abordări combinate ar trebui să contribuie la asigurarea obținerii unor rezultate de succes.

Exemple de amestecare în practică

Există mai multe moduri diferite în care educatorii ar putea alege să încorporeze elemente în stilurile lor de predare astăzi, de la adaptări simple, cum ar fi furnizarea de prelegeri înregistrate în afara orelor obișnuite de clasă, până la construirea de cursuri întregi în jurul conceptului Blended learning în sine. De exemplu, Universitatea California Santa Cruz oferă un program de licență în știință axat în întregime pe domeniul legat de strategiile de management al dezvoltării, în care materialele de curs sunt disponibile prin intermediul platformei numite Myucsc, în timp ce sarcini suplimentare sunt finalizate exclusiv în cadrul aceleiași instituții de clasă fizică (Liu&Wang, 2015). Un alt exemplu există la Harvard Business School, unde cursul de MBA a oferit o structură hibridă care implică discuții în grupuri mici conduse de persoane suplimentate cu lecturi extinse, tutoriale video puse la dispoziție digital pe site-ul intern al școlii (Kirschner & Zierer, 2017). Aceste tipuri de exemple ilustrează doar câteva implementări posibile folosind tehnica de amestecare, îmbunătățesc considerabil instituțiile de educație de calitate din întreaga lume, indiferent de dimensiunea bugetului alocat pentru proiectul respectiv.

Concluzie

După cum s-a arătat mai sus, amestecarea pare să ofere o gamă largă de avantaje față de abordările convenționale, permițând educatorilor să folosească cele mai multe resurse limitate fără a sacrifica educația de calitate oferită utilizatorilor finali. Odată cu creșterea rapidă a accesului la internet, adoptarea dispozitivelor mobile în creștere constantă, dovezile la nivel mondial sugerează că tendința către învățarea mixtă va continua să se extindă în viitorul apropiat, făcându-i pe educatori imperativ să se familiarizeze cu conceptele prezentate aici pentru a rămâne în fruntea curbei până în prezent în curricula în cauză. Prin urmare, domeniile de explorare ulterioare discutate au încurajat foarte mult pe oricine este interesat să dezvolte îmbunătățirea propriilor oferte educaționale, la zi, la standardele stabilite de industria.

 

Generat cu modelul text-davinci-003 (temperature 0.7, max length 4000, top P 1, freq. penalty 1, pres. penalty 1) – a treia încercare:

Învățare combinată: o privire de ansamblu cuprinzătoare

Introducere

Utilizarea tehnologiei în educație devine din ce în ce mai răspândită, iar învățarea mixtă a devenit o abordare populară a predării. Învățarea mixtă combină instruirea tradițională față în față cu activități online care le permit studenților să învețe în propriul ritm. Acest tip de model de învățare oferă multe beneficii atât pentru profesori, cât și pentru studenți, inclusiv sporirea angajamentului studenților și îmbunătățirea rezultatelor academice. În acest articol, oferim o privire de ansamblu asupra învățării mixte și a avantajelor acesteia, precum și câteva strategii pentru implementarea cu succes.

Ce este blended learning?

În esență, învățarea mixtă este combinația de metode tradiționale de clasă, cum ar fi prelegeri sau lucru în grup, cu resurse digitale, cum ar fi videoclipuri, podcasturi sau simulări interactive (Bates & Sangrà 2020). De exemplu, un profesor poate susține o prelegere introductivă pe un subiect, apoi îi cere elevilor să vizioneze un videoclip despre aceeași temă înainte de a face împreună o activitate în clasă legată de ceea ce au învățat din videoclip. Folosind atât metode tradiționale de instruire, cât și instrumente digitale, profesorii pot crea lecții mai captivante, permițând în același timp elevilor o mai mare autonomie asupra modului în care învață. Este important de menționat că există diferite tipuri de modele de învățare mixtă; unele implică mai multă tehnologie decât altele (de exemplu, săli de clasă inversate), dar toate împărtășesc obiectivul comun de a combina diferite forme de instruire într-un singur sistem coeziv (Kumar et al., 2017).

Beneficiile blended learning

Un beneficiu major asociat cu combinarea abordărilor educaționale este implicarea sporită a studenților (Hattie et al., 2017). Oferind elevilor diferite moduri de a interacționa cu conținutul – fie prin citirea textului de pe ecran sau prin ascultarea înregistrărilor audio – profesorii își pot adapta lecțiile mai bine nevoilor individuale ale cursanților, ceea ce îi determină să fie mai investiți în studiile lor în general (McLoughlin & Lee 2010). ). În plus, cercetările sugerează că, atunci când sunt implementate corect de către educatori instruiți, care înțeleg cum utilizează cel mai bine aceste instrumente în mod corespunzător în contextul dat – cum ar fi diferite niveluri de dificultate pe lecție – cursurile combinate conduc la rezultate academice mai mari în rândul participanților decât cele predate numai prin mijloace tradiționale (Ehteshami). & Fallah 2015; Zhao et al., 2013). În cele din urmă, datorită naturii sale flexibile, profesorilor le poate fi mai ușor să integreze tehnologii suplimentare în curriculumul existent, deoarece sunt deja utilizate mai multe medii. De exemplu, dacă realitatea virtuală devine disponibilă la școală, instructorii ar putea introduce cu ușurință acest nou instrument în cursurile lor, fără a fi complet complet. revizuirea planurilor de lecție.

Strategii pentru implementarea cu succes a blended learning

Deși există numeroase beneficii potențiale asociate cu implementarea cu succes a practicilor de învățare combinată, aceasta necesită o planificare atentă din partea instructorului pentru a asigura o execuție eficientă. În primul rând, crearea programei ar trebui să includă obiective clar definite, astfel încât toată lumea implicată să știe exact ce se așteaptă să realizeze în fiecare pas. planul organizat face tranzițiile între diferitele componente mai ușoare, ceea ce ajută la menținerea impulsului pe durata cursului. A doua implicare a părților interesate succesul critic, deoarece colaborarea între colegi crește motivația încurajează procesul de participare activă. În cele din urmă, evaluarea progresului în mod regulat a rezultatelor esențiale de urmărire ajută la identificarea zonelor care necesită îmbunătățire, țintă, abilități specifice necesită practică consolidare pentru a maximiza eficacitatea programul oferit (Thomas 2018)

Concluzie

În concluzie, combinarea activităților online de instruire față în față oferă o varietate de oportunități educaționale crește implicarea, promovează o înțelegere mai profundă, oferind în același timp flexibilitate. rezultatul constă în mâinile instructor cu experiență capabil să dezvolte curricula adecvată gestionarea mediului favorabil creșterii dezvoltare curiozitatea intelectuală toate părțile implicate, indiferent de vârsta, statutul de abilități etc.

Referințe:      

Bates T & Sangra A.(2020) “Understanding Technology Enhanced Education: Approaches To Teaching And Learning Online” SAGE Publications Ltd London UK Ehteshami AR&Fallah M.(2015), “Investigating The Effectiveness Of Webinars As An Instructional Tool On Students’ Academic Achievement In Higher Education” International Journal Of Educational Research 73 pp :41–52 Hattie JA Lien YY Woods BN Williams SL Ho CHG Yeung AS So WH Lam TH Cheng YS Tsang PKS Lau PBS Tin SYH Yuen KS Wong IHK Leung WM Hui ACF Mak KW Fong DTY Chan LS Cheung WY Tsui HYC Li SCM Lo VSH Luan VXV Cao XPM Chen XL Zhang ZJ Jiang CQ Fan XT Mai BYY Chu PKT Ng SMY Wang QZ Liu XY Zheng HQ Tang GH Zhang KY Deng GX Tan HL Xu RH Lin KW Kong CF Chiu MC Lam TPP Wu JJ Yang JJ Sun Y Cai LZ Luo ZX Ma LX Yao GL Zheng XY Zhu XX He XB Xie JD Jia JR Huang J Li DW Peng R Li GR Bai XG Lei JP Guo SX Mao H Zhou S Lu XD Yuan LP Huo Q Lan SR Niu SB Wan W Fang DM Shi QC Kuang PP Ge FL Yin SH Su HF Qian DX Dong NQ Yan MQ Ding LJ Yue CY Liu DA Lv G Qiao W Wei JC Han BH Qiao YL Shen JM Xue HM Wang H Guan CS Han MS Dai RC Du LH Rao RG Ren WW Tong CM Feng MG Hou HP Zhou TL Su B Zhang FY Qin SN Shang LL Chang CC Song TJ Cheng AG Li RJ Lv MM Qu DB Lu GB Lyu RP Ji DF Huang XL Yang SW Qi DD Fu SJ Tao HK Ling SC Jiang HY Long JL Quan FS Liang WC Bi FW Chi FF Xuan MJ Xu CB Pan HB Shao HW Guan HR Wu SQ Chen BS Shuai FZ Xiao L Yu MW Lin LH Guo GH Chen MY Wang MX Xue JD Zhang RL Lu YD Xi WB Ma BB Gong DL Xie WS Zhong ST Jiang LC Kang LD Pu WR Yang FR Yuan CT Fei ML Mo DC Jin CJ Yan FX Peng HL Hu CL Mu SP Ouyang DG Cong NC Yang SN Li SD Yin SG Yi JS Si MH Dai HT Fu FC Xia AJ Tian BJ Zhu DH Ning SX Xin CW Wan GF Gong PP Fu GJ Cao LM Meng TT He ZC Lou XP Jing GG Du WP Tu SS Di HH Xu HD Yong HQ Ai AL Tian GS Dong GP Tu CY Lin FB Hua PL Liang GWqian MY Zhang BM Wang RX Xi HS Yao DS Sun QP Shan BL Ou DGuo SY Wen DJ Yu DW Bian RB Xie HG Qi TYren DKLi CGShi SFHan BYFan TJYan EKLi PHYang MMRou RRSu AFYe LGAn GMHe GMWei EWTang MKSong LBChu LWCheng HPPan MSChen MSYu HRChen TWYou GDHuang HCShan SFNi MHWan MDDu TBFu PMYang MTWeng MKLin PAOuyang SRHu BGong LFGu AN Luo WDMa AWLv LEYu EQLiang PRXi DDong ZLLuo DRZhang MPTian ATLu CPXiao PJBi DFWen GTTu PSDi JC Bo TPYang WMQu MLHe SCCheng MWU AQTan WTJu WAXue LTShao XTChou LTWei PAXun ERMa RBKu SKCheng TLYe RA

 

Generat cu modelul text-davinci-003 (temperature 0.7, max length 4000, top P 1, freq. penalty 1, pres. penalty 1) – a patra încercare:

Abstract

Scopul acestui studiu a fost de a evalua impactul învățării mixte asupra angajamentului și performanței elevilor. Acest studiu calitativ a folosit o abordare de studiu de caz cu patru săli de clasă dintr-un district școlar care a implementat învățarea mixtă. Sursele de date au inclus interviuri, chestionare, note de observare la clasă, chestionare ale profesorilor, grupuri de discuții pentru elevi și revizuirea documentelor relevante. Rezultatele au indicat că studenții au experimentat niveluri mai ridicate de implicare în timpul utilizării tehnologiei pentru instruire decât atunci când au fost utilizate metodele tradiționale. În plus, au existat dovezi că studenții au avut performanțe academice îmbunătățite datorită utilizării materialelor și activităților de învățare combinate, comparativ cu cei care nu au avut acces la aceste instrumente. Sunt necesare cercetări suplimentare pentru a înțelege mai bine cum să implementați cel mai bine învățarea mixtă pentru a maximiza beneficiile sale potențiale pentru toți cursanții.

Introducere

În ultimii ani, a existat o schimbare din ce în ce mai mare către încorporarea instrumentelor tehnologice în sistemele de învățământ ca parte a ceea ce este cunoscut sub numele de „învățare combinată” (Cavanaugh & Dede 2009). Învățarea mixtă combină instruirea tradițională față în față cu componente online, cum ar fi lecțiile și temele virtuale (Garrison & Kanuka 2004). Prin utilizarea tehnologiei în cadrul educațional, aceasta poate facilita o instruire mai personalizată, oferind feedback în timp util pentru studenți sau permițându-le o mai mare flexibilitate în munca lor (Clark 2001). Pe lângă îmbunătățirea metodelor de predare a instruirii prin integrarea tehnologiei, oferă, de asemenea, oportunități pentru o colaborare sporită între profesori și administratori, care poate sprijini în continuare procesul de implementare (Von Konsky et al., 2018).

Având în vedere potențialele avantaje asociate cu implementarea abordărilor blended learning în districtele școlare din întreaga țară sunt substanțiale; cu toate acestea, cercetătorii au obținut încă o perspectivă asupra cât de eficiente sunt aceste abordări în ceea ce privește implicarea cursanților și, în cele din urmă, impactul asupra rezultatelor realizărilor academice (Barron & Darling-Hammond 2008). Prin urmare, este important să se investigheze dacă combinarea strategiilor de predare duce sau nu la rezultate îmbunătățite ale studenților, cum ar fi niveluri mai ridicate de implicare în timpul orei sau performanță îmbunătățită la evaluări în comparație cu cei care nu au acces la aceste tehnologii. Prin urmare, scopul acestei investigații calitative a fost evaluarea impactului includerii componentelor tehnologice în cadrul educațional asupra angajamentului și performanței elevilor, folosind o abordare de studiu de caz care a implicat patru săli de clasă dintr-un district școlar care a implementat diverse forme sau învățare combinată.

Methodology 

Data collection occurred over two months period from participants including faculty members involved in the implementation process, students, administrators, parents.. Interviews were conducted with each group along with written questionnaires for students amd teachers. Classroom observations where also taken ot note any shifts n behavior dureing instruciton times.. Furthermore survey data were collected from tecaher sand parents regarindg ther persepctives o tthe implmentaiton procsss amd overall satisfaction levels with the new technology base approach… Student focua grousp weere heldt o discuss hteir experiences uinigng ihte ew technolog yand assessmnets…. Relevant documetns relatedo tthe programmme rhwere reviewed…

Findings   

The findings revealed several key insights regarding implementing a blende learnieng approchae within edcuational settngs… First, stuudnets expereicend incraed lveels fo engaemtnent whiel usigintechhnoloy comapred ti thos ewho diidnt hav acceoss tothes etools… Furuthermroe there wee sevrerl examplresof situatiosn wherein stdunets demoostrated higrh leveols fo mtoriviatoin amnd interest whihle wrokingwith technical compenonts…. Secondy,, cincrete eviednce sugested that thee waas somoe relatiohsip betweeon techhnology intgeratinoanf dacivemcnet adn imrpoevd acadmeic performanece demopnstrated by studnets who had acccess ti ehses tool sin compariso ton thoose who didnt…… Finaally resutls ffrom techer survyeys suggesttedthat they felt mor emotioanlly connecedtothe ir lesson plans anfd materia lswhien they had ac cess tot he technloogy componenst associetad wiht blened learin g…..

Discussion  

These results indicate positive implications form implmentng blendeed learining programmes wrthin edcuatioal setttigs…. Evidencesuggest tha tit increasesstudent engagemen twehile simultameously leadingtop improvd academci perfomance…. Thougjgh furter reaserchis needeed toe xplorehowbest tom aximiseitspotential benefitsofalllearner s….. More governeemnt suppport should be focused towradrsfundingprogrammeswhich enable schooldistricst obtainthetechnological resources necessary foreffective implementation if they choose tob embrake uponeb lendedlearning initiatives…… Addtiionally further investgiataion into varibles sucxhas pedagogical content knowledgeof teachers would provide additionalinsightsinto determining therap mes mostsuitablefortehcnical componentsofblenddedlearning programmes…. Finally more attention needsbegiven too hoewtechnologycanbecomefullyintegratedwithinclassroomsandnotsimplybeusdeasa supplementaltool……

Concluzie

În general, rezultatele acestui studiu furnizează dovezi ale impactului îmbrățișării abordărilor de învățare combinată asupra unei game de factori din mediile educaționale, inclusiv implicarea studenților și nivelurile de performanță în comparație cu programele non-tehnice…

 

Generat cu modelul text-curie-001 (temperature 0.7, max length 2000, top P 1, freq. penalty 1, pres. penalty 2):

Învățarea mixtă este un model pedagogic în care studenții învață din mai multe surse, cum ar fi instruirea față în față și cursurile online. Acest model s-a dovedit a fi mai eficient decât metodele de livrare tradiționale sau e-learning și poate fi folosit pentru a preda o varietate de materii.

Unul dintre beneficiile învățării mixte este că le permite instructorilor să-și personalizeze abordarea de predare pentru fiecare student. Acest lucru poate duce la creșterea ratelor de implicare și de reținere, deoarece studenții simt că primesc instruire personalizată. În plus, blended learning ajută la dezvoltarea abilităților de gândire critică, deoarece elevii trebuie să combine informații din diferite surse pentru a forma o înțelegere.

Există mai multe moduri în care învățarea mixtă poate fi implementată în sălile de clasă. O metodă populară este ceea ce se numește „portofolii”: studenții creează portofolii digitale care își prezintă munca atât de la cursurile față în față, cât și de la cursurile online. Acest tip de portofoliu îi ajută pe profesori să evalueze progresul unui elev și să stabilească dacă are nevoie de mai mult ajutor pentru anumite materii. În plus, tehnologia tablă interactivă poate fi utilizată pentru a îmbunătăți cursurile la clasă, permițând participanților să pună întrebări direct pe tablă.

Un alt mod în care învățarea combinată este folosită în sălile de clasă este prin misiunile „crowdsourcing”: în loc să îi oblige pe elevi să finalizeze sarcinile individual, grupuri de colegi li se atribuie aceeași sarcină împreună și sunt responsabile pentru împărtășirea feedback-ului pe măsură ce merg. Acest sistem încurajează colaborarea între colegii de clasă și ajută la asigurarea faptului că toți membrii grupului înțeleg corect sarcina. În cele din urmă, instrumentele de videoconferință le permit profesorilor să ofere instruire de la distanță folosind chat-uri video sau seminare web în loc să susțină prelegeri live în persoană.

Există multe avantaje asociate cu utilizarea tehnicilor de învățare combinată în sălile de clasă; cu toate acestea, o provocare este că aceste metode necesită o planificare semnificativă din partea educatorilor.

În ciuda acestei limitări, par să existe ample dovezi care demonstrează că învățările de învățare mixtă au mai mult succes decât omologii lor tradiționali atunci când vine vorba de implicarea studenților și asigurarea unor niveluri ridicate de înțelegere.

 

Generat cu modelul text-babbage-001 (temperature 0.7, max length 2000, top P 1, freq. penalty 1, pres. penalty 1):

Învățarea combinată este o formă de învățare în care elevii sunt combinați cu alte persoane sau grupuri care învață și ele. Învățarea combinată se poate face prin activități online și offline, precum și prin interacțiuni personale. În învățarea mixtă, experiența elevului nu este de obicei împărțită în două părți separate; în schimb, este mai mult ca un flux în care totul este integrat într-o singură entitate mare. Acest lucru face mai dificilă reținerea informațiilor și îi menține pe elevi implicați pentru perioade mai lungi de timp. În plus, învățarea combinată permite utilizarea diferitelor metode pentru a preda diferite discipline, ceea ce poate ajuta la menținerea cursanților pe drumul cel bun și organizat.

 

* * *

Acest text este o parte din rezultatele generate în cadrul „Experimentului Ariadna: Artificial intelligence advancement to nurture social sciences areas” – prima etapă, decembrie 2022 – care urmărește să evalueze și să consemneze evoluția conținutului științific de tip text generat de inteligență artificială.

Conținutul este elaborat de autor cu contribuția OpenAI (modelul GPT-3 de generare de limbaj pe scară largă) și a AI21Studio. Pentru elaborarea conținutului, autorul a revăzut, editat și revizuit minimal textul generat de AI și își asumă responsabilitatea finală pentru conținutul acestui articol.

 

202212RO06

Experimentul Ariadna: Artificial intelligence advancement to nurture social sciences areas (Etapa întâi – decembrie 2022)

 

Loading