Ariadna 2022
Utilizarea Learningapps în educație (Experimentul Ariadna)
Instrumentul Learningapps a fost folosit pentru a produce materiale de învățare interactive pentru o varietate de cursuri, inclusiv matematică, știință, predare în limba engleză, istorie, geografie, psihologie și sociologie. Pe lângă utilizarea în clasă, platforma a fost folosită pentru a sprijini inițiativele de auto-învățare, cum ar fi cărți electronice personalizate și note de curs. Platforma Learningapps…
Utilizarea Kahoot în educație (Experimentul Ariadna)
În general, Kahoot este un instrument excelent pentru educatorii care doresc să-și facă lecțiile mai captivante și mai interactive, oferindu-le, în același timp, flexibilitate atunci când creează materiale de evaluare adaptate unor subiecte specifice predate în clasă. Gama sa largă de funcții le permite profesorilor nu numai să evalueze progresul elevilor, ci și să ofere…
Utilizarea aplicației Genially în educație (Experimentul Ariadna)
Genially este o platformă online care a câștigat popularitate în ultimii ani datorită capacității sale de a crea conținut interactiv și captivant pentru săli de clasă, seminarii web, prezentări și multe altele. Platforma oferă o varietate de caracteristici, inclusiv șabloane, instrumente de animație, capabilități de colaborare și analize solide pentru a măsura implicarea. Acest articol…
Platforma Kinderpedia (Experimentul Ariadna)
Dezvoltarea timpurie a copilăriei este o etapă critică în viață, una care poate avea efecte de durată asupra viitorului copiilor. Ca atare, este important să ne asigurăm că copiii primesc cel mai bun început posibil în educația și viața socială. Tehnologia a fost identificată ca unul dintre instrumentele cheie pentru a oferi o experiență educațională…
Platforme online pentru educație (Experimentul Ariadna)
Platformele de educație online oferă o serie de beneficii pentru cadrele didactice. În primul rând, facilitează gestionarea conținutului cursului, oferind o interfață ușor de utilizat, care poate fi accesată de pe orice dispozitiv cu acces la internet. Acest lucru elimină nevoia de manuale fizice sau materiale, ceea ce economisește timp și bani pentru profesorii care…
Starea de bine a elevilor și studenților în medii virtuale de învățare (Experimentul Ariadna)
Studiile sugerează că studenții se confruntă adesea cu stări de disconfort atunci când fac tranziția într-un mediu de învățare virtual (VLE). Factorii care contribuie la aceasta includ provocările tehnologice, lipsa de sprijin din partea colegilor, accesul redus la interacțiunea socială cu profesorii și alți studenți, timpul de ecran și volumul de muncă crescut (Bishop et…
Tehnologii digitale în universități (Experimentul Ariadna)
Tehnologiile digitale au revoluționat modul în care învățăm, iar învățământul superior nu face excepție. În ultimii ani, tehnologia digitală a oferit numeroase oportunități de îmbunătățire a accesului la învățare, de a promova implicarea și colaborarea studenților, de a crește eficiența proceselor de predare și evaluare și de a sprijini activitățile de cercetare. Acest articol examinează…
Digitalizarea în învățământul superior (Experimentul Ariadna)
Digitalizarea în învățământul superior este un fenomen din ce în ce mai popular, pe măsură ce tehnologia a devenit mai avansată și mai accesibilă. De digitalizare pot beneficia atât studenții, cât și profesorii, oferind un mijloc convenabil de comunicare, stocare a datelor, colaborare și material de învățare. De asemenea, poate spori motivația și implicarea elevilor…
Digitalizarea conținutului educațional (Experimentul Ariadna)
Digitalizarea conținutului educațional este un concept modern care a revoluționat modul în care profesorii partajează și gestionează informațiile. Prin crearea versiunilor digitale ale materialelor didactice tradiționale, educatorii sunt acum capabili să-și prezinte lecțiile în mod mai eficient studenților într-o manieră captivantă și interactivă. Acest articol va aduce în discuție diferitele beneficii asociate digitalizării materialelor didactice…
Competențe digitale pentru cadre didactice (Experimentul Ariadna)
În era digitală, se așteaptă din ce în ce mai mult ca profesorii să posede competențe digitale pentru a sprijini eficient învățarea elevilor. Competența digitală se referă la capacitatea indivizilor de a utiliza și gestiona tehnologiile digitale pentru sarcini de zi cu zi, cum ar fi comunicarea, gestionarea informațiilor, rezolvarea problemelor și colaborarea. În această…